Blog náhled září EDW 2022

Novinky ze světa internetu 02

Instagram testuje nové zobrazování domovské stránky

Jako součást pokračujícího úsilí Instagramu negovat TikTok prostřednictvím nestydaté replikace nedávno spustil test nového zobrazování domovské stránky, které seskupilo běžné příspěvky, příběhy a Reels do jediné stránky ve stylu TikToku.

Šéf Instagramu Adam Mosseri však naznačil, že nové zobrazování obsahu se u uživatelů nesetkalo s dobrou odezvou. Po dokončení tohoto testu firma uvedla, že tento formát v dohledné době plošně nezavede.

Adam Mosseri tento plán ale úplně nezavrhuje. Ze začátku plánuje, že by nové zobrazení bylo volitelné pro uživatele, kteří by ho preferovali. Dále pak uvádí, že preference videí ve stylu TikToku a Reels stoupá a výhledově budou videa platformě dominovat.

Shorts s vodotiskem – Youtube se snaží předejít sdílení krátkých videí na další platformy

YouTube podniká kroky k zabránění znovu zveřejňování YouTube Shorts do jiných aplikací přidáním nových vodoznaků do klipů Shorts.

Jiné aplikace však penalizují klipy, které obsahují viditelné vodoznaky, proto se zdá, že skutečným záměrem je omezení sdílení krátkých videí napříč aplikacemi, aby bylo pro tvůrce trochu obtížnější jednoduše přesdělovat svá Shorts také na Instagram nebo TikTok jako prostředek k vybudování jejich přítomnosti v každé aplikaci.

Je třeba poznamenat, že TikTok i Reels na Instagramu také obsahují vodoznaky na stažených klipech ve snaze omezit totéž, takže není překvapující, že YouTube zaujímá podobný přístup.

Google oznamuje nové aktualizace vyhledávání, které budou klást větší důraz na hloubku obsahu

Google oznámil některé klíčové aktualizace svých vyhledávacích algoritmů, které se budou snažit upozornit na hodnotnější výsledky vytvořené pro lidi, na rozdíl od webových stránek, které byly navrženy čistě s ohledem na hodnocení SERP (stránka výsledků vyhledávání zobrazena internetovým vyhledávačem).

Hlavním cílem společnosti Google s těmito novými aktualizacemi jsou weby s nekvalitními agregátory, jejichž cílem je sladit se s běžnými vyhledávacími výrazy, aby získaly větší návštěvnost z vyhledávání. Jinými slovy, pokud vytváříte plitký obsah založený čistě na shodě klíčových slov, abyste se umístili ve vyhledávání, můžete brzy zaznamenat pokles v hodnocení SERP.

To by mohlo snížit hodnotu běžných taktik optimalizace pro vyhledávače, jako je používání přesných hledaných výrazů v hlavičkách a doplňování klíčových slov. Změna by neměla mít dopad na weby, které skutečně vytvářejí užitečný a podrobný obsah na konkrétní téma.

Další příspěvky

Novinky ze světa internetu 02

Instagram testuje nové zobrazování domovské stránky Jako součást pokračujícího úsilí Instagramu negovat TikTok prostřednictvím nestydaté replikace nedávno spustil test nového

Novinky ze světa internetu 01

Reakce pomocí libovolného emoji na platformě WhatsApp V nové aktualizaci aplikace spustí WhatsApp funkci nastavení libovolného emoji jako reakci na