Buďte vidět na sociálních sítích! Postaráme se i o pravidelnou aktivitu na vašich účtech.
Platformy
Podle vašeho druhu podnikání a cílové skupiny vybereme ty správné sociální sítě, na které se společně zaměříme.
Obsah
Po společném zamyšlení vytvoříme seznam s typy příspěvků, které budou poskytovat vašim zákazníkům informace, které vyhledávají.
Vyhodnocování
Aktivitu na sociálních sítích budeme vyhodnocovat a zkoumat, jestli se blížíme k nastaveným cílům. Případně obsah na sítích budeme upravovat, podle potřeby.
Komunikace
Být fabrikou na příspěvky není cestou. Je potřeba se svým sledujícím věnovat, rozvíjet s nimi konverzaci a odpovídat jim co nejrychleji na jejich dotazy.
Přehled fází
správy sociálních sítí
Pro tuto spolupráci je velmi důležité, abychom poznali zblízka vaši firmu. Pobavíme se o tom, proč a k čemu by Vám sociální sítě měli pomoci a jakou funkci by měli zastupovat z pohledu zákazníka. Stanovíme si cíle, kterých budeme chtít dosáhnout.
Bude totiž potřeba, abychom se stali součástí vaší firmy a komunikace na sociálních sítích sledujícím připadala opravdová.
Vymyslíme Vám strategie na sociálních sítích, který bude určena k dosažení cílů a záměrům stanovené z úvodní schůzky.
Strategie bude obsahovat na jaké sociální sítě se zaměříme, jaké typy příspěvků na různých sítích budeme publikovat. Připravíme šablony příspěvků, jak by příspěvky mohli vypadat. A také pro koho příspěvky vytváříme (cílová skupina/persona).
A teď už nezbývá nic jiného než se pustit do samotného tvoření obsahu. V průběhu měsíce budeme publikovat příspěvky na sociální sítě podle odsouhlasené strategie. Budeme komunikovat s publikem. Na konci měsíce Vám dáme report o tom, jak se vašim sítím daří.
Nedílnou součástí je naši aktivitu vyhodnotit, zda příspěvky mají potřebný dosah, který požadujete. Zda udávaný směr je ten správný, nebo je potřeba změnu. Po 3 měsících Vám předáme vyhodnocení s případným seznamem změn, které by bylo dobré udělat.